אודותינו

התקשורת בידיים טובות.

חברת "ברשדסקי פתרונות תקשורת מתקדמים" מספקת שירותי תקשורת וטלפוניה החל משנת 2009, 
אנחנו בין הבודדים בארץ שגם משווקים שירותי תקשורת, גם מפתחים ומייצרים את הטכנולוגיה בעצמנו ועם זאת שומרים על קשר ישיר עם הלקוח.

היועצים שלנו מלווים אתכם בשלב אפיון הפתרון המקצועי המתאים עבורכם, מחלקת שירות לקוחות ומחלקת התפעול טכני מנצחות על תהליך ההתקנה וההטמעה,
הטכנולוגיה והידע שלנו בבקרת רשתות תקשורת מאפשר לנו לספק שרידות גבוהה וכל זאת בשביל להעניק לכם, הלקוחות – שירות אישי, מקצועי ואיכותי.


Odoo • Text and Image
Odoo • Image and Text

החליפה שמתאימה במיוחד בשבילך

ברשדסקי – מעניקה ללקוחותיה בזכות הטכנולוגיה, יעילות, תחרותיות ובעיקר - שקט נפשי והתנהלות מול גורם אחד מקצועי וזמין.אנו מתמחים בפתרונות קלים, מודרניים, פשוטים וחכמים הבאים לענות על דרישות השוק המתפתחות. 

"ברשדסקי פתרונות תקשורת מתקדמים" מספקת שירותים לאלפי לקוחות בארץ ומתפעלת עשרות אלפי נקודות קצה פעילות מסביב לשעון. הרעיון העומד מאחורי המערכות שלנו הוא קידמה ונוחות. אנחנו חורטים על דגלנו להפוך את חווית המשתמש לפשוטה ונוחה.

אנו מבינים שלכל בעל עסק יש צרכים ייחודים ולכן חשוב לנו מאוד להתאים לכל לקוח את הפיתרון האופטימלי מבחינתו, הן כלכלית והן פרקטית.


.

נתב שיחות IVR

מאפשר להוסיף פתיח בהתאמה אישית לצורכי הארגון ,

הפניית שיחה: לניידים,סניפים שונים ,החזרת שיחה לנציג האחרון שידבר אם לקוח ספציפי ,חיוג חוזר .

לנתב שיחות נכנסות לשלוחות פנימיות רלוונטיות  בצורה המהירה והיעילה ביותר

טלפוניה ארגונית

מרכזיה שתואמת את הצרכים של העסק שלך. 

חברתנו מתמחה בשירותי טלפוניה /מרכזיות לעסקים מזה שנים רבות 

ניסיון זה מאפשר לנו לאבחן את צרכי הלקוח ולהתאים לו מרכזייה במיוחד עבורו.


שלוחת SMARTPHONE

 אפליקציה נוחה למשתמש ומותאמת לכל נייד מאפשרת 

ללקוח שימוש במחשב או סמארטפון כשלוחה של המערכת 

מכל מקום ובכל זמן 

 

הקלטת שיחות וארכיון

מערכת הקלטות נוחה למשתמש המאפשרת ללקוח לשלוף שיחות מוקלטות מארכיון בצורה פשוטה ויעילה  .

מעגלי המתנה

תכנות וניהול שיחה, האזנה לשיחות,חסימת שיחות,חיווי שיחות,העברה משלוחה לשלוחה,מוזיקת המתנה

התממשקות עם תוכנות לניהול לקוחות (CRM) 

חברתנו יודעת לבצע סנכרון בין מערכת ניהול העסק של הלקוח 

לבין המרכזייה , מה שמבטיח נוחות ויעילות מרבית לנציג המשתמש במערכת .